Salla on pilottialueena Visit Finlandin Sustainable Travel Finland – kestävän matkailun ohjelmassa, ja vuoden alussa toteutettu brändiuudistus tuo Sallan uudet arvot näkyväksi alueen viestinnässä.
Uuden brändin mukainen valokuvamaailma ilmentää aitoutta ja luotettavuutta ja värimaailma tukee luonnollisuutta. Kuvakonsepti kunnioittaa Sallan juuria ja perinteitä ja siksi kuvakieli heijastelee Sallan arvoja perinteikkäällä kuvitustyylillä.
”Uusi brändimme nojaa siihen, mitä aidosti olemme ja mitä kunnioitamme. Salla – in the middle of nowhere® on aito, luotettava ja luontoa kunnioittava”, kiteyttää Sallan matkailupäällikkö Paula Aspholm.
Sallan kunnan ja matkailun uudet nettisivut julkaistiin Matkamessuilla. Sivuilla nostetaan esiin alueen pitkäaikainen vastuullisuustyö. Sallan kunta ja Sallan matkailu ovat sitoutuneet yhteiseen 10 kohdan vastuullisen matkailun asiakaslupaukseen, mikä kiteytyy Sallan ympäristölupaukseen.
Lähde: Sallan kunta ja matkailu
Jaa artikkeli: