Parhaan asiakaskokemuksen lisäksi Aurinkomatkat sijoittui asiakasuskollisuudessa kolmannelle sijalle.
Asiakkuusindeksi 2024 -tutkimuksen mukaan Aurinkomatkoilla on Suomen paras asiakaskokemus. Tutkimuksessa mitataan mitataan kotimaassa toimivien yritysten asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta. Parhaan asiakaskokemuksen lisäksi Aurinkomatkat sijoittui asiakasuskollisuudessa kolmannelle sijalle.
”Lämmin kiitos asiakkaillemme, joiden kanssa saamme jakaa unohtumattomia lomahetkiä. Aurinkomatkat sai erityistä kiitosta asioinnin helppoudesta ja vaivattomuudesta, sekä miellyttävistä asiakaskohtaamisista. Suuri kiitos kuuluukin siis kaikille aurinkomatkalaisille, jotka huolehtivat siitä, että jokaisen asiakkaan loma on täynnä aurinkoa ja hymyjä”, sanoo Aurinkomatkojen toimitusjohtaja Timo Kousa.
Asiakkuusindeksi-tutkimus on julkaistu Suomessa vuodesta 2009 lähtien. Tutkimuksessa tutkitaan Suomen markkinoilla toimivien yritysten asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta.
Asiakkuusindeksi 2024 -tutkimukseen vastasi 3543 suomalaista kuluttajaa arvioiden 55 eri yritystä. Samassa tutkimuksessa asiakkaat arvioivat Aurinkomatkat Suomen toiseksi vastuullisimmaksi yritykseksi ja yhteiskuntavastuullisuudessa Aurinkomatkat oli sijalla yksi.
Lähde: Aurinkomatkat
Kuva: Istockphoto