Best Western® Hotels & Resorts on ostanut luksushotellibrändin WorldHotelsin™.
WorldHotels™ edustaa noin 300 uniikkia hotellia ja lomakeskusta suosituissa matkailukohteissa.
WorldHotels™-brändi kasvattaa Best Westernin hotelliportfoliota nyt myös upper upscale – ja luksussegmenteissä.
WorldHotels™ säilyttää brändi-identiteettinsä hyödyntäen Best Westernin skaalautuvaa sähköisen kaupankäynnin alustaa, vahvoja partneruussuhteita, palkittua kanta-asiakasohjelmaa, maailmanlaajuista jakeluverkostoa sekä ketjun myynnin- ja markkinoinnin tukea.
Best Western on käynyt läpi mittavan muutoksen viimeisen seitsemän vuoden kuluessa. Se on kasvattanut portfolionsa kolmeentoista brändiin.
Nyt tehty yrityskauppa tukee Best Westernin sitoutumista jatkuvaan kasvuun, kehitykseen ja palvelujen parantamiseen vahvistaen samalla yrityksen asemaa hotellialalla.
Best Western Hotels & Resorts yksityisten hotellien muodostama ketju, johon kuuluu yli 4200 hotellia yli sadassa maassa ympäri maailman.
Best Westernillä on 13 hotellibrändiä : Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLë®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, ja BW Signature Collection® by Best Western, sekä sen hiljattain lanseeraamat franchising-brändit: SureHotel® by Best Western, SureHotel Plus® by Best Western ja SureHotel Collection® by Best Western.
Lähde: Best Western
Jaa artikkeli: