Best Western -ketju lanseeraa kaksi uutta putiikkihotelli-brändiä, Sadie Hotels ja Aiden Hotels.
Ketju on markkinoinut uusia brändejä ketjussa mukana oleville hotelleille ja kysellyt, josko ne olisivat valmiita brändäämään hotellejaan uudelleen.
Sadie tulee olemaan upscale brändi, kun taas Aiden on kohdistettu hyvin toimeentulevalle keskiluokalle.
Viime viikolla myös Choice Hotels esitteli uuden brändinsä. Clarion Pointen. Sekin on suunnattu olemassa oleville hotelleille, jotka haluavat uudistaa hotelliaan ja brändiään.
Best Westernin mukaan hotellit voivat uusien brändien avulla uudistua ja löytää uutta asiakaskuntaa hotelleihinsa.
Best Westernillä on nyt 13 eri brändiä, Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier, Glo, Vib, Executive Residency by Best Western, BW Signature Collection, BW Premier Collection, SureStay, SureStay Plus, Sure Stay Collection ja uudet Sadie ja Aiden Hotels
Jaa artikkeli: