Eckerö Line palkittiin Asiakkuusindeksi 2020 -tutkimuksessa Asiakaskokemus-kategoriassa Suomen kolmanneksi parhaana yrityksenä. Asiakasuskollisuus-kategoriassa Eckerö Line oli neljäs.
Tutkimustulosten mukaan Eckerö Linen asiakkaat pitävät yhtiön tarjoamaa palvelukokonaisuutta hyödyllisenä ja luottavat siihen, arvostavat sen tarjoamaa ostokokemusta, haluavat suositella palvelua lähipiirilleen ja ovat myös valmiita palaamaan uudelleen yhtiön risteilyille. Asiointi Eckerö Linen kanssa koetaan helppona ja miellyttävänä.
Asiakkuusindeksi -tutkimus on julkaistu Suomessa joka vuosi vuodesta 2009 lähtien. Tutkimuksessa mitataan suomalaisten yritysten asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta kahdeksalla eri toimialalla. Tänä vuonna yrityksiä oli mukana 55 ja vastauksia jokaiseen yritykseen liittyen kerättiin noin 120.
Eckerö Linen asiakaskokemuksesta vastaava johtaja Kaisa Kartano on mielissään yhtiön saamasta tunnustuksesta. ”Asiakkaidemme tutkimuksessa antama palaute osoittaa, että olemme onnistuneet huomioimaan heidän monenlaiset laivamatkustamiseen liittyvät tarpeensa hienosti. Tämä palkinto kuuluu siten koko henkilöstöllemme, joka on tehnyt monella rintamalla paljon työtä mukavan matkakokemuksen luomiseksi. Eckerö Linella on kehitetty viime vuosina systemaattisesti myös henkilöstökokemusta: ilman tyytyväistä henkilökuntaa ei ole tyytyväisiä asiakkaitakaan.”
Asiakaskokemus 2020
- Musti ja Mirri
- Aurinkomatkat
- Eckerö Line
- Viking Line
- Yliopiston Apteekki
- Zalando
- LähiTapiola
- Finnair
- IKEA
- Mehiläinen
Asiakasuskollisuus 2020
- S-Pankki
- S-Ruokakaupat
- Musti & Mirri
- Eckerö Line
- VR
- Tokmanni
- IKEA
- HSL
- Aurinkomatkat
- TallinkSilja
Jaa artikkeli: