Hyppää sisältöön
Waldorf Astoria
· Ikkunapaikka

Helsinkiläishotellista tulee Pohjoismaiden ensimmäinen Waldorf Astoria

Hilton on ilmoittanut allekirjoittaneensa M&L Groupin kanssa hallinnointisopimuksen Helsingissä sijaitsevasta The Hotel Mariasta, joka nimetään uudelleen Waldorf Astoria Helsinki -hotelliksi. Kyseessä on Suomen ensimmäinen Waldorf Astoria Hotels & Resorts -hotelli, joka tuo samalla brändin legendaarisen palvelun ja palkitun vieraanvaraisuuden ensimmäistä kertaa Pohjoismaihin.

Hotelli sijaitsee historiallisella Kruununhaan alueella arkkitehti Lagerspetzin vuonna 1885 suunnittelemassa rakennuksessa. 116 huoneen hotellista tulee myöhemmin tänä vuonna nimeltään Waldorf Astoria Helsinki. Tätä edeltää lyhyt siirtymäkausi, jonka ajan hotelli pysyy toiminnassa.

Ylellisessä hotellissa on huipputason ravintola, baari, kuntosali ja wellness-kylpylä, jossa on suomalainen sauna. Hotellissa yhdistyvät ajaton tyylikkyys, unohtumattomat elämykset ja kulinaristinen osaaminen, joista asiakkaat voivat nauttia koko oleskelunsa ajan.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Viidellä mantereella toimiva Waldorf Astoria Hotels & Resorts on Hiltonin luksusbrändi. Waldorf Astoria Helsinki liittyy brändin maailmanlaajuiseen 67 hotellin kokonaisuuteen.

“Olemme iloisia saadessamme tuoda Waldorf Astoria -brändin Suomeen yhdessä M&L Groupin kanssa. Meillä on EMEA-alueella jo lähes 300 luksushotellia, ja on hienoa, että olemme voineet tehdä sopimuksen sellaisesta nyt myös Pohjoismaissa. Suomen pääkaupungin matkailukysyntä on kasvanut viime vuosina, ja odotamme innolla pääsevämme palvelemaan entistä laajempaa asiakasjoukkoa, kun avaamme neljännen majoituspaikkamme kaupunkiin”, sanoo Hiltonin Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan kehitysjohtaja Patrick Fitzgibbon.

M&L Groupin toimitusjohtaja Jocelyn Kum toteaa korkeatasoisen vapaa-ajan- ja liikematkustuksen kysynnän kasvu Suomessa tarjoavan houkuttelevan mahdollisuuden.

“Waldorf Astoria Helsinki on kahdeksas hotellikumppanuutemme. Olemme innoissamme voidessamme tuoda tämän ikonisen luksusbrändin Helsinkiin ja edistää kaupungin kasvavaa vetovoimaa vaativien globaalien matkailijoiden keskuudessa”, sanoo Kum.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Lähde ja kuva: Hilton

Ikkunapaikka
Ikkunapaikka

Uutisvinkit ja palaute Ikkunapaikan toimitukselle: [email protected].