Lahden seutu profiloituu talvimatkailukohteeksi ja kutsuu ”Lähellä, mutta totta” -kampanjalla kotimaan matkailijoita nauttimaan talvisesta Lahden seudusta.
”Sisällön rakentamisessa on otettu huomioon koronan mukanaan tuomat muutokset kohderyhmien matkailumotiiveissa. Tärkeitä teemoja ovat mm. ruuhkattomuus, lyhytlomat, ulkoaktiviteetit, ruokakohteet mutta myös elämykset ja hyvä asiakaspalvelu. Lähellä, mutta totta -näkyvyys jatkaa viime kesänä aloitettua aluemarkkinoinnin tyyliä”, kertoo Lakeland Finland Visit Lahti -brändistä vastaava Tiina Kallio Lahti Regionista.
”Kaupunkisuksi-ilmiö on tuonut Lahdelle paljon huomiota ja vahvaksi nousseen hiihtoinnostuksen odotetaan vahvistavan Lahden seutua kiinnostavana talvilomakohteena. Teemoina lähimatkailu ja vastuullisuus ovat poikkileikkaavia vuoden 2021 matkailuvuotta käynnistettäessä”, sanoo Lahden seutu – Lahti Region Oy:n ympäristöpääkaupunkivuoden asiakkuuspäällikkö Salla Mäkelä.
Viikoilla 4-6 näkyvä Lähellä mutta totta -kampanja vahvistaa Järvi-Suomen tunnettuutta talvimatkailukohteena. Viestiä kohdennetaan kampanjan edetessä. Viikolla 7-8 houkutellaan pääkaupunkiseudun lapsiperheitä talvilomalle Lahden seudulle ja edelleen viikosta 8 eteenpäin kohdennetaan viestiä aktiivisille tavoitteellisille liikkujille esittelemällä Lahden seutua urheilumatkailun näkökulmasta.
Korona ajaa keskittämään matkailun toimenpiteet kotimaan markkinoille. Matkustusrajoitusten johdosta talvella keskitytään yksittäismatkailijoiden houkutteluun lähialueilta. Lahden seutu haluaa matkailun osalta hyödyntää sijaintiaan Järvi-Suomen porttina, helposti saavutettavana ja vastuullisena kohteena.
Monipuolinen tarjonta on esillä täällä.
Lähde: Lahti Region
Jaa artikkeli: