Helsingin Satama on valinnut Katajanokan terminaalinsa ravintolapalveluiden tuottajaksi elokuusta lähtien Compass Groupin.
Terminaalin toisen kerroksen baari- ja kahvilapalvelut varataan laivamatkustajille, kun taas ensimmäisen kerroksen kahvila-kioski ja kolmannen kerroksen mutkaton bistro-ravintola tarjoavat palvelujaan kaikille: niin matkailijoille kuin alueen asukkaille ja työntekijöille.
Katajanokan terminaalille räätälöidään juuri sinne sopivat ideat ja ravintolapalvelut, jotka ovat auki aamusta iltaan. Katutason kioski-kahvilassa on peruskioskivalikoiman lisäksi mm. helposti mukaan haettavaa välipalaa ja pientä take-away-ruokaa.
Ravintolatarjonta on monipuolista ja vastaremontoidut tilat viihtyisät ja toimivat. Kolmannen kerroksen bistro tarjoaa laajan palvelu- ja tuotevalikoiman, josta löytyy niin klassikoita kuin uusimpia trendejä. Bistro palvelee myös esimerkiksi alueen asukkaiden ja työntekijöiden lounasruokailussa. Lisäksi siellä voi myös järjestää esimerkiksi seminaareja, palavereja tai muita tapahtumia.
Lähde: Helsingin Satama
Jaa artikkeli: