Matkatoimistot, yritysasiakkaat ja matkateknologiatoimittajat Suomessa saavat nyt paremman käsityksen suoramyynnin kanavavaihtoehdoista uuden verkkosivuston avulla. Uusi http://www.lhgroupairlines.com/ndc -verkkosivusto on osa NDC-kumppanuusohjelmaa, joka kokoaa yhteen tarjouksia, räätälöityjä sisältöjä ja ratkaisuja NDC API -rajapintoja hyödyntävälle alustalle.
NDC-kumppanuusohjelma tarjoaa ajantasaista tietoa ja pääsyn Lufthansa Group lentoyhtiöiden NDC API (Application Programming Interface) -ratkaisuihin.
Vapaasti käytettävissä oleva verkkosivusto tarjoaa Lufthansa Group yhtiöiden kumppaneille ja asiakkaille teknisiä työvälineitä sekä hyödyllistä tietoa muun muassa NDC Smart Offer ja NDC Bonus -palveluista. NDC-sivusto sisältää myös kumppaneiden tuki- ja valmennusohjelmia.
Käyttöbonuksia
Matkatoimistot, jotka ovat kiinnostuneita ilmaisesta SPRK-nimisestä NDC-ratkaisusta, voivat nyt rekisteröityä uudelle varaus- ja palvelualustalle. Rekisteröinti tapahtuu täyttämällä sivustolta löytyvä kaavake. Tämän vuoden loppuun asti Lufthansa palkitsee SPRK-alustaa käyttävät kumppanit yhden euron bonuksella per kuponki, kun varaus on tehty alustan kautta.
Uusi verkkosivusto on saatavilla englanniksi ja saksaksi.
*NDC (New Distribution Capability) on IATA:n (International Air Transport Association) julkaisema ohjelma matkailutoimialalle. Ohjelman tavoitteena on tehostaa lentoyhtiöiden ja heidän partnereidensa välistä yhteistyötä. Teknisesti uusi yhteistyö perustuu XML-pohjaiseen datan siirtoon (NDC Standard).
Lufthansa Group on saavuttanut korkeimman IATA NDC -sertifioinnin jo vuonna 2017 ja panostaa uusien NDC-ratkaisuiden kehittämiseen. Näiden ratkaisuiden avulla Lufthansa Group kehittää palveluitaan matkatoimistokumppaneille ja vahvistaa asemaansa toimialan edelläkävijänä.
Kuva Lufthansa, @Photographer: Alex Tino Friedel ATF Pictures
Jaa artikkeli: