Hyppää sisältöön
· Leena Aalto

Matkamessut tuo kotimaan kesäkohteet verkkoon

Matkamessut esittelee kahden viikon ajan kotimaan matkakohteita.  Esille pääsevät Matkamessuille ilmoittautuneet kotimaan kohteet.

Matkamessujen kesäkuun pop up on avoinna Matkamessujen verkkosivuilla 16.-30.6.2020.

Matkamessut tarjoaa ensi tammikuun Matkamessuille jo ilmoittautuneille kotimaan toimijoille mahdollisuuden käynnistää kesäkausi vauhdikkaasti Matkamessujen kaksi viikkoa kestävässä virtuaalisessa kesäkauden aloituksessa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”Järjestämme Matkamessujen kesäkauden aloituksen virtuaalisesti, ja kutsumme kaikki messuille osallistuvat yritykset ja toimijat esittelemään kohteidensa nähtävyyksiä ja palveluita. Kevät on ollut kotimaan matkakohteille haasteellinen, ja haluammekin omalta osaltamme mahdollistaa kaikkien aikojen kotimaanmatkailun kesän. Tavoitteemme on, että Matkamessujen kesätarjonnasta jokainen löytäisi ainakin yhden kotimaan helmen jossa vierailla kesällä”, Matkamessujen myyntiryhmäpäällikkö Anna Suominen kertoo.

Matkamessujen kesäkausi avataan Matkamessujen verkkosivuilla tiistaina 16.6. ja luvassa on kohteiden ja yritysten esittelyjä, erilaista ohjelmaa sekä houkuttelevia tarjouksia.

Juhannuksen merkeissä verkkosivuilla ja Matkamessujen sosiaalisen median kanavissa jaetaan matkavinkkejä ja nautitaan keskikesän valosta.

Kesän inspiroivin virtuaalinen mansikkapaikka on avoin Matkamessuille osallistuville kotimaan toimijoille sekä kaikille kuluttajille ja median edustajille.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

 

Lähde: Matkamessut

Leena Aalto

Ikkunapaikan konkari jo vuodesta 1998. Lehden pitkäaikainen päätoimittaja ja nykyinen advisor, joka seuraa edelleen tiiviisti matkailualan tapahtumia ja trendejä.