Hyppää sisältöön
· Leena Aalto

Organisaatiomuutoksia Finnairissa

Finnairin johtoryhmän jäsen, asiakaskokemuksesta vastaava johtaja Piia Karhu jättää Finnairin 30.6.2020, sillä hänet on nimitetty tulevaan Metso Outoteciin liiketoiminnan kehitysjohtajaksi.

Finnairin asiakaskokemusyksikkö jaetaan jatkossa siten, että yksikön operatiivisemmat toiminnot siirtyvät osaksi yhtiön Operations-yksikköä, josta vastaa Jaakko Schildt.

Aurinkomatkat, Contact center ja asiakaspalvelun kehitykseen liittyvät tehtävät siirtyvät osaksi Ole Orvérin vetämää kaupallista yksikköä, jonka uudeksi nimeksi tulee Commercial and Customer experience (CX) -yksikkö.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Nämä organisaatiomuutokset astuvat voimaan 1.6.2020.

 

Lähde: Finnair

Leena Aalto

Ikkunapaikan konkari jo vuodesta 1998. Lehden pitkäaikainen päätoimittaja ja nykyinen advisor, joka seuraa edelleen tiiviisti matkailualan tapahtumia ja trendejä.