Hyppää sisältöön
Scandic Haymarket
· Riikka Krenn

Scandicin kanta-asiakasohjelma uudistuu

Pohjoismaiden suurin hotellien kanta-asiakasohjelma Scandic Friends uudistuu seitsenportaiseksi tasojärjestelmäksi.

Uudistukset astuvat voimaan asteittain syksyn 2024 aikana. Kaikista Scandic-yöpymisistä 38 prosenttia tehdään jo nyt kanta-asiakasohjelman puitteissa. Uudistuksissa on panostettu digitaalisuuteen. Tavoitteena on lisätä jäsenten vuorovaikutusta, kannustimia ja sitoutumista Scandiciin.

Scandic Friends -ohjelmassa on tällä hetkellä kaikkiaan noin kolme miljoonaa jäsentä. Ketju haluaa tuplata määrä vuoteen 2030 mennessä.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”Uskolliset ja usein majoittuvat vieraat ovat tärkeitä Scandicille. He vahvistavat yrityksen kasvua sekä luovat vahvan ja vakaan yhteisön tuotemerkkiemme ympärille. Ohjelmalla on nyt vankka pohja, jolle rakentaa parempaa jäsenkokemusta sekä jatkaa ohjelman kehittämistä ja lisätä uusia kumppanuuksia”, sanoo Scandic Hotels Groupin toimitusjohtaja Jens Mathiesen.

Ikkunapaikan päätoimittaja Riikka Krenn
Riikka Krenn

Riikka Krenn on Ikkunapaikan päätoimittaja, joka seuraa matkailualan tapahtumia tarkalla silmällä ja uteliaalla mielellä.