Tallink Silja ja Scholz & Friends ovat luoneet Silja Linen laivoille uudenlaisen elämyskonseptin, Silja Resortin.
Silja Resort on hotelli, ravintola, ostoskeskus, elämyspuisto ja spa, merinäkymillä. Silja Resortin ajatuksena on tarjota matkustajille tasokas, kokonaisvaltainen elämys- ja lomakohde laivalla, jossa tuotteet ja palvelut ovat huippuluokkaa ja helposti saatavilla. Silja Linen laivat ovat täydellisiä lomakohteita: esimerkiksi yhdellä Helsingin ja Tukholman välillä liikennöivällä laivalla on 415 merinäköalallista hyttiä, 7 ravintolaa ja 3 poreallasta sekä lisäksi muun muassa huippuviihdettä ja hienoja ostosmahdollisuuksia.
Silja Resort -konsepti jalkautetaan kaikille Silja Line -brändin alla liikennöiville laivoille asteittain syksystä alkaen.
House of Friends -viestintäkonserniin kuuluvalla Scholz & Friends -bränditoimistolla on laaja kokemus matkailu- ja viihdeteollisuudesta. Scholz & Friendsin toimitusjohtaja Arvid Svanvik uskoo Silja Resortin asettavan laivamatkustuksen uuteen kontekstiin ja antavan Itämeren risteilyille uudenlaisen ilmeen.
Tallink Silja Oy:n markkinointiyksikkö on organisoitu uudeksi asiakaskokemus, markkinointi ja tuotteet -yksiköksi, jota johtaa Customer Experience, Marketing & Product Director Hanna Länsivuori (aiemmin markkinointijohtaja). Yksikön tavoitteena on paneutua entistä enemmän asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin niin, että erilaisten asiakkaiden moninaiset odotukset tulee tarkoin huomioitua.
Asiakas- ja brändikokemusta kehitetään jatkuvasti myös mm. erilaisin kehityshankkein ja innovatiivisin kokeiluin sekä uudistamalla laivastoa. Seuraavaksi matkustajille näkyviä uudistuksia saadaan Silja Serenaden marraskuisen ja Silja Symphonyn tammikuisen telakoinnin myötä. Näiden uudistusten jälkeen myös Silja Resort näkyy ja tuntuu entistä enemmän.
Kuva: AS Tallink Grupp
Jaa artikkeli: