Hyppää sisältöön
· Leena Aalto

Suomalainen Visitory  ja ruotsalainen Benchmarking Alliance  yhdistävät voimansa

Kaksi Pohjoismaiden ja Baltian johtavaa matkailualan tiedontuottajaa – Statea ja TAK – ovat yhdistäneet voimansa nostaakseen matkailualan markkinatiedon hyödyntämisen uudelle tasolle.

Tavoitteena on tarjota huipputason tietojärjestelmä- ja palvelutarjonta alueellisille matkailuorganisaatioille ja muille kohdemarkkinointi ja -kehityssegmentissä toimiville asiakkaille.

“Yhteistyö Statean kanssa on looginen ja luonnollinen askel molemmille yrityksille”, kertoo TAK:n perustaja ja toimitusjohtaja Pasi Nurkka. “Voimme jo alusta alkaen tarjota tietolähteiden yhdistelmiä ennennäkemättömällä tarkkuudella.”

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Statea ja TAK näkevät toisiaan täydentävien tietokokonaisuuksien, tietämyksen ja asiakaskannan, sekä hyvin yhteen toimivien teknisten alustojen ja samansuuntaisten tavoitteiden pohjalta mahdollisuuden yhteiseen jatkokehitykseen.

“TAK, jolla on laaja kokemus asiakaspalvelusta ja kohteiden kehittämisestä, on meille täydellinen kumppani”, sanoo Statean perustaja ja osakas Johan Johander. “Olemme aina pyrkineet laajentamaan tarjontaamme datalla ja tietämyksellä, joka auttaa matkailuteollisuutta, ja tämän yhteistyön avulla voimme ottaa valtavan askeleen eteenpäin”.

Yhteistyön ensimmäinen vaihe on yritysten kokoamien matkailutilastojen yhdistäminen yhteen alustaan. Tämä tietojen yhdistäminen auttaa asiakkaita entistä paremmin analysoimaan matkailualaa eri näkökulmista. Uusia tietolähteitä ja markkinatietoa lisätään jatkuvasti asiakkaiden tarpeiden mukaan.

 

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Lähde: TAK

Leena Aalto

Ikkunapaikan konkari jo vuodesta 1998. Lehden pitkäaikainen päätoimittaja ja nykyinen advisor, joka seuraa edelleen tiiviisti matkailualan tapahtumia ja trendejä.