Hyppää sisältöön
Taiwan
· Riikka Krenn

Taiwan uudistaa matkailubrändiään – mukana ensimmäistä kertaa myös Matkamessuilla

Taiwan pyrkii saamaan lisänäkyvyyttä Pohjolassa ja kasvattamaan matkailijamääriä myös Suomesta.

Taiwanin matkailutoimisto Taiwan Tourism Administration (TTA) osallistuu tänä vuonna ensimmäistä kertaa Matkamessuille Helsingissä 16.-19. tammikuuta 2025.

Taiwan uudistaa matkailubrändiään

Messuilla Taiwanin virallinen matkailutoimisto TTA tarjoaa suomalaisille matkatoimistoille, tuotejohtajille ja medialle kattavan katsauksen Taiwanin kehityksestä ja matkailusta. TTA esittelee vastuullisen matkailun strategiansa ja brändiuudistuksensa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

“Julkistimme hiljattain Taiwanin uuden matkailubrändin, johon kuuluu uusi logo ja slogan: Waves of Wonder. Se viittaa upeaan valtamereen, valloittaviin vuoriin, luonnonkauniisiin reitteihin ja toimivaan rautatieverkostoon”, kertoo TTA:n Lontoon-toimiston johtaja Linda Lin.

“Aiomme tulevina vuosina lisätä yhteistyötä media- ja matkailualan toimijoiden kanssa. Näin edistämme Taiwanin näkyvyyttä Pohjoismaissa ja muistutamme olemassaolostamme”, hän lisää.

Taiwanin uusi vastuullisen matkailun strategia pyrkii matkailualan kasvun, ympäristönsuojelun ja kulttuurityön tasapainoon. Esimerkiksi suosittuja maisemapaikkoja seurataan reaaliaikaisella väkijoukonhallinnalla ja älykkäällä tekniikalla, millä varmistetaan ympäristöystävälliset liikennevaihtoehdot ja maltillisen kävijämäärän. Ekologisesti herkät alueet, kuten Turtle Island, ovat valvottuja, jotta voimme suojella niiden ekosysteemiä ja uudistaa ekologista uudistumista.

Lähde ja kuva: TTA

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Ikkunapaikan päätoimittaja Riikka Krenn
Riikka Krenn

Riikka Krenn on Ikkunapaikan päätoimittaja, joka seuraa matkailualan tapahtumia tarkalla silmällä ja uteliaalla mielellä.