Tallinkin Club One -muovikorttien tuotanto ja toimitus on päättynyt 1.2.2020.
Jatkossa kanta-asiakkaita kehotetaan lataamaan Club One -mobiilikortin kännykkäänsä Tallink & Silja Line -mobiilisovelluksen avulla. Sen lisäksi on mahdollista käyttää laivaannousukortin -koodia tai pyytää laivan infosta väliaikainen Club One -kortti.
“Club One -muovikortteja tuotetaan ja postitetaan pelkästään suomalaisille kanta-asiakkaille vuosittain valtavan iso määrä. Monia muita asiakkuusohjelmia mukaillen haluamme mekin nyt kantaa kortemme kekoon muovin käytön vähentämiseksi ja tarjota asiakkaillemme ympäristöystävällisemmän ja mutkattomamman asiakaskokemuksen, kun kaikki matkaan tarvittava löytyy jatkossa yhdestä paikasta”, kertoo Tallink Siljan Club One Director Hanna Michelsson.
Suunnitelmissa on järjestää olemassa oleville korteille palautusmahdollisuus ja miettiä palautetuille korteille uusi elämä.
Lisätiedot ja usein kysytyt kysymykset on koottu Club One-verkkopalveluun.
Lähde: Tallink