Tourism Authority of Thailand (TAT) on nimittänyt uuden toimiston PR-edustajakseen Pohjoismaissa ja markkinointiedustajakseen Suomessa.
Tourism Authority of Thailand (TAT) on lokakuussa 2024 solminut edustussopimuksen tanskalaisen PR-, viestintä- ja markkinointitoimisto Relatedin kanssa. Related kertoo keskittyvänsä työssään PR-toimintaan Pohjoismaissa ja markkinointitoimiin Suomessa.
Thaimaan markkinointiedustus Suomessa
Related avustaa Thaimaan matkailuviranomaisia muun muassa lehdistöpalveluissa, lehdistötiedotteissa, lehdistömatkoissa, vaikuttajayhteistyössä, kampanjoissa ja tapahtumissa. Painopiste on PR-toiminnassa kaikkialla Pohjoismaissa, mutta toimisto on myös mukana koordinoimassa Thaimaan markkinointia Suomen markkinoilla, mukaan lukien perhematkat, matkatoimistojen kanssa tehtävät kampanjat ja messut.
Tourism Authority of Thailand (TAT) perustettiin vuonna 1960, ja se on Thaimaan ensimmäinen maan turismin edistämiseksi perustettu organisaatio. TAT:n Tukholman toimisto perustettiin vuonna 2002, ja se vastaa kaikista Pohjoismaiden ja Baltian maiden toiminnoista. TAT:n Tukholman toimisto tarjoaa matkailuun liittyvää tietoa yleisölle, matkatoimistoille ja medialle ja pyrkii houkuttelemaan matkailijoita Pohjoismaista ja Baltian maista Thaimaahan.
“Related esitteli meille dataan ja näkemyksiin perustuvaa strategista ajatteluaan. Se valoi meihin luottamusta siihen, että saamme todella hyvän strategian, joka lisää ja vahvistaa Thaimaan tunnettuutta Pohjoismaissa”, sanoo Orn Doungchan, Tourism Authority of Thailandin Tukholman-toimiston johtaja.
Thaimaa on suosittu matkakohde kaikissa Pohjoismaissa
“Meille on suuri ilo ryhtyä Thaimaan PR- ja markkinointiedustajaksi. Näin voimme osaltamme lisätä tietoisuutta maan tarjoamista monenlaisista mahdollisuuksista riippumatta siitä, haluaako matkailija maistella ruokatarjontaa Bangkokin vilkkailla kaduilla, vaeltaa kauniissa luonnossa tai vierailla värikkäissä temppeleissä, toteaa Relatedin toimitusjohtaja Henrik Koch.
Thaimaa on jo pitkään ollut yksi pohjoismaisten matkailijoiden suosikkikohteista, ja toimiston tekemistä tutkimuksista ilmenee, että pohjoismaisten matkailijoiden vaatimusten ja Thaimaan tarjoamien matkailukokemusten välillä on selvä yhteys.
“Tutkimuksemme osoittavat, että Thaimaan matkailutuote sopii käytännöllisesti katsoen kaikkiin viime vuosina markkinoilla havaitsemiimme trendeihin. Niitä ovat kestävä matkailu, paikalliset ruokapaikat, autenttiset kulttuurielämykset, aktiivilomat luonnon keskellä ja vuorovaikutus paikallisten kanssa. Thaimaa tarjoaa lukemattomia mahdollisuuksia näihin kaikkiin. Haluamme lisätä pohjoismaisten matkailijoiden tietoisuutta aiheesta entisestään”, Koch kertoo.
Lähde ja kuva: Related