Perinteinen Berliinin ITB-messutapahtuma, ITB Berlin NOW, järjestettiin viime viikolla verkossa.
Viiden päivän tapahtuman aikana verkkomessuilla vieraili noin 65 700 käyttäjää, joista noin kaksi kolmasosaa (64,5 prosenttia) oli muualta kuin Saksasta.
Tapahtumaan osallistui 3 513 näytteilleasettajaa 120 maasta. Mukana oli muun muassa lukuisia turistitoimistoja, hotelliketjuja ja teknologiayrityksiä esittelemässä tuotteitaan ja palveluitaan. Tapahtumaan osallistui myös yli 1000 median edustajaa sekä ja bloggareita 54 maasta.
80 prosenttia osallistujista hyödynsi mahdollisuutta tavata verkossa yhteistyökumppaneitaan.
Tapahtuman aikana järjestettiin yli 400 luentoa, haastattelua ja paneelia, joihin osallistui noin 700 puhujaa.
Monissa paneeleissa keskusteltiin siitä, miten pandemia on vaikuttanut matkustukseen ja siitä, kuinka matkustus pandemian jälkeen on muuttunut ja matkailuteollisuus voi aloittaa onnistuneen elpymisen.
Ensi vuonna ITB Berlin järjestetään 9.-13. maaliskuuta.
Mikäli et päässyt osallistumaan tapahtumaan viime viikolla, voit käydä katsomassa verkkosisältöä ostamalla After-Event -lipun, joka on saatavana Ticket Shopista hintaan 29 euroa. Lippu oikeuttaa pääsyn kaikkiin videoihin, lehdistötiedotteisiin ja näytteilleasettajien esityksiin sekä Show Floor-, Brand Cards- ja lehdistö-osioon. Lippu on voimassa 15. maaliskuuta – 31. toukokuuta.
Lisätietoa: The World of ITB – ITB Berlin NOW
Jaa artikkeli: