
Viva Cruises hakee kasvua Pohjoismaista
Viva Cruises tavoittelee lisää pohjoismaalaisia asiakkaita jokiristeilyilleen.
Saksan Düsseldorfissa toimiva, sveitsiläiseen Scylla AG:hen kuuluva Viva Cruises on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Sen asiakaskunnasta noin 54 % tulee DACH-maista ja 46 % muilta markkinoilta.
Yhtiön mukaan tavoitteena vuodelle 2025 on, että 15 % Viva Cruisesin asiakkaista tulisi Pohjoismaista.
Viva Cruisesin nykyaikaiset premium-tason jokiristeilyt keskittyvät mukavuuteen, korkeaan laatuun ja henkilökohtaiseen palveluun. Risteilyalueet, joista osa on ympärivuotisia, kattavat Reinin, Mainin, Moselin, Tonavan, Seinen, Rhônen ja Douron.
Varustamo vahvistaa nyt johtoryhmäänsä samaan tahtiin kuin sen toiminta Euroopan jokiristeilymarkkinoilla kasvaa: Viva Cruises on nimittänyt Stefan De Schepperin yhtiön uudeksi Chief Financial Officeriksi.
“Keskityn tarjoamaan taloudellista näkemystä, joka tukee yhtiön operatiivisia tavoitteita, samalla kun varmistamme sekä lyhyen että pitkän aikavälin strategisten päämäärien saavuttamisen”, sanoo De Schepper.
Viva Cruises on lanseerannut myös uuden tuotelinjan Viva Boutiquen. Boutiquelaivat, joissa on pääosin sviittejä, vähemmän vieraita ja aiempaa eksklusiivisempi kulinaarinen tarjonta. Yhtiön Boutique -laivaston ensimmäinen alus on Viva Beyond, joka risteilee keväästä 2026 alkaen eri reiteillä Pariisista.
Jaa artikkeli:“Stefan De Schepperin tulo tiimiin, kirjaimellisesti mukaan laivaan, sekä uuden boutique-linjan lanseeraus keväällä 2026 osoittavat, että kunnianhimomme on korkealla”, toteaa Viva Cruisesin toimitusjohtaja Andrea Kruse.
Lähde ja kuva: Viva Cruises