
Clarion Collection Katajanokka ja GLO Hotel Art liittyvät Home Hotel -ketjuun
Vuoden 2025 alussa pohjoismainen hotelliketju Clarion Collection aloitti brändiuudistuksensa ja muuttuu Home Hotel -ketjuksi.
Ketju on erityisesti liikematkailijoiden ja yksin matkustavien suosiossa. 11. maaliskuuta 2025 GLO Hotel Art liittyy Home Hotel -ketjuun nimellä Home Hotel Jugend ja 12. maaliskuuta alkaen Clarion Collection Katajanokka tunnetaan nimellä Home Hotel Katajanokka.
Home Hotel -ketjuun kuuluu 56 hotellia eri puolilla Pohjoismaita. Useimmat niistä sijaitsevat keskeisillä paikoilla historiallisissa rakennuksissa ja ovat kooltaan pieniä. Yhtiön mukaan iltapäiväkahvi ja päivällinen kuuluvat aina hintaan, ja Home Hotel -ketju keskittyy luomaan hotellimiljöön, joka tuntuu toiselta kodilta.
“Olemme ylpeitä voidessamme toivottaa Home Hotellin tervetulleeksi Suomeen. Home Hotel ei ole pelkkä hotelli, vaan ainutlaatuisen kodikkaan tunnelmansa ansiosta siitä tulee luonnollinen kohtaamispaikka, jossa liikematkailijat, yksin matkustavat ja lomailijat voivat tuntea olonsa kotoisaksi. Odotamme innolla uusien vieraiden vastaanottamista Home Hotel -hotelleihimme ja heidän kokemuksiaan, jotka perustuvat yhteisöllisyyteen, lämpöön ja henkilökohtaiseen palveluun”, sanoo Strawberryn Suomen operaatiivinen johtaja Erika Ehrnrooth.
Brändiuudistuksen myötä sekä huoneisiin että hotellin aulatiloihin lisätään viherkasveja, tekstiilejä ja kirjoja, jotta tunnelmasta saadaan entistäkin kodikkaampi. Lisäksi jokaisessa huoneessa on radio, joka on valmiiksi viritetty paikalliselle radiokanavalle.
Lähde ja kuva: Strawberry
Jaa artikkeli: