Elämys Group ja Nelonen Media Live ovat allekirjoittaneet sopimuksen Nelonen Media Liven risteilyjen myynnistä ja operoinnista vuosille 2021 – 2023.
Nelonen Media Live on Suomen suurin festivaali-, risteily- ja tapahtumajärjestäjä. Se tuottaa vuosittain yli 20 konserttia ja festivaalia ympäri Suomen. Nelonen Media Liven tapahtumia ovat mm. Himos Juhannus, RMJ, Iskelmä Festivaalit Himoksella ja Porissa, Tammerfest, Kuopiorock, Suomipop Festivaalit Oulussa ja Jyväskylässä sekä Wanaja Festival. Risteilybrändeistä tunnetuimpia ovat Radio Rock-, Radio Suomipop-, GOOM- ja Abiristeilyt. Nelonen Media Live Oy on osa Sanoma-konsernia.
Uuden sopimuksen myötä Elämys Group toimii risteilyiden vastaavana matkajärjestäjänä vastaten risteilyn myynnistä ja asiakaspalvelusta sekä yhteistyöstä laivayhtiön kanssa. Sopimus kattaa kaikki Nelonen Media Liven risteilyt, joista tunnetuimpia ovat Radio Rock-, Suomipop-, GOOM- ja Abiristeilyt.
Syksyllä 2021 Nelonen Media Live toteuttaa vielä 2 risteilyä ja vuodelle 2022 ensimmäiset risteilyt on jo julkaistu.
Nelonen Media Liven tuotantopäällikkö Krista Heinonen on tyytyväinen yhteistyön alkuun Elämyksen kanssa. ”Elämys on täysin kotimainen yritys, millä oli myös painoarvoa yhteistyön solmimisessa. Elämys Group on kehittänyt toimintaansa ja osoittanut aktiivisuutta monilla osa-alueilla. Toivomme, että ihmiset rohkaistuvat risteilemään ja matkustamaan sankoin joukoin. Tavoitteenamme on kasvattaa risteilybisnestä ja kehittää markkinoille uusia tuotteita,” Heinonen vihjaa.
Elämys Groupin toimitusjohtaja Pasi Latva näkee risteilyt merkittävänä lisänä Elämyksen tarjontaan.
”Nelonen Media Live on Suomen suurin risteilytapahtumien järjestäjä ja olemme innoissamme, että pääsemme mukaan kehittämään entisestään vahvaa risteilytuotetta ja palvelemaan uusia asiakkaita. Nyt julkaistujen risteilyiden vahva kysyntä osoittaa, että suomalaiset ovat risteilykansaa ja epidemian jälkeen risteily on turvallinen ja helppo tapa aloittaa matkustaminen.
Lähde: ElämysGroup
Jaa artikkeli: