Hyppää sisältöön
· Leena Aalto

Lufthansa esitteli tekoälyä käyttävän matkasihteerin

Onko tekoäly viemässä matkasihteerien työt? Lufthansa Innovation Hub on nimittäin kehittänyt tekoälyllä toimivan matkasihteerin,  Swifty -palvelun.

Swifty lupaa käydä läpi tuhansia hotelli- ja lentovaihtoja ja tarjota kolme erilaista matkabudjettiin sopivaa vaihtoehtoa. Se vastaa myös kaikenlaisiin kysymyksiin, kuten esimerkiksi ” onko lennon aikana tarjoilua” tai “mikä lentokonetyyppi operoi lennettävän lennon”.

Swifty luo myös välittömästi varauksen teon jälkeen vahvistuksen ja laskun.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Ennen matkojen varaamista palveluun tulee rekisteröityä, ja sen jälkeen Swifty tarjoa hakuusi sopivia vaihtoehtoja.

 

Lähde: Lufthansa

 

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

 

 

Leena Aalto

Ikkunapaikan konkari jo vuodesta 1998. Lehden pitkäaikainen päätoimittaja ja nykyinen advisor, joka seuraa edelleen tiiviisti matkailualan tapahtumia ja trendejä.