Hyppää sisältöön
· Leena Aalto

Lufthansa Groupin NDC-tarjonta Amadeukseen

Lufthansa Group ja Amadeus laajentavat yhteistyötään lentojen jakelussa. Lokakuusta alkaen Lufthansa Groupin NDC- sisältö on saatavilla Amadeuksen NDC-käyttöliittymien – Amadeus Selling Platform Connect, Amadeus Travel API ja Cytric Travel & Expense – kautta.

Tämä sisältää Lufthansan, SWISSin, Austrian Airlinesin, Brussels Airlinesin, Air Dolomitin ja Eurowings Discoverin NDC-tarjoukset, mukaan lukien jatkuva hinnoittelu ja laaja valikoima oheispalveluja.  NDC-tarjousten lisäksi matkan myyjät saavat jatkossakin pääsyn Lufthansa Groupin lentoyhtiöiden sisältöön olemassa olevan EDIFACT-teknologian kautta.

“Lufthansa Group on täysin sitoutunut modernisoimaan lentomatkustuskokemuksia matkustajillemme”, sanoo Tamur Goudarzi Pour, kaupallinen johtaja ja SWISSin johtokunnan jäsen. “Olen innoissani siitä, että tämän uraauurtavan jakelusopimuksen allekirjoittamisen myötä, joka mahdollistaa myös kahden NDC-mallin käyttöönoton, jatkamme yhdessä pitkäaikaisen yhteistyökumppanimme Amadeuksen kanssa tietä lentoyhtiöiden vähittäismyynnin modernisoimiseksi. Yhdessä alan johtavina toimijoina vauhditamme merkittävästi NDC:n kaltaisten nykyaikaisten alan standardien yleistymistä maailmanlaajuisesti.”

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Lufthansa Group ja Amadeus pyrkivät integroimaan lentoyhtiöiden NDC-tarjoukset Amadeus Travel Platformiin tämän vuoden viimeisen neljänneksen aikana valituilta Euroopan markkinoilta. Seuraavien kuukausien aikana sisältö- ja toimintovalikoimaa laajennetaan jatkuvasti.

 

Lähde: Lufthansa Group

Leena Aalto

Ikkunapaikan konkari jo vuodesta 1998. Lehden pitkäaikainen päätoimittaja ja nykyinen advisor, joka seuraa edelleen tiiviisti matkailualan tapahtumia ja trendejä.