Hyppää sisältöön
· Leena Aalto

Meeting Package yhteistyöhön Amadeuksen kanssa

Suomalainen kokous- ja tapahtumavarausten automatisointiin erikoistunut MeetingPackage aloittaa yhteistyön Amadeuksen kanssa.  Yhteistyön ansiosta hotelliyrittäjät voivat käyttää MeetingPackagea varausmoottorina ja hallinnoida kanavajakelustrategioita, ollen yhteydessä Amadeuksen myynti- ja tapahtumahallinta-alustaan.

”Kun hotellit integroivat Amadeus Sales and Event Management -ratkaisunsa MeetingPackage-ominaisuuksiin, ne voivat määrittää tapahtumapaketteja, joihin sisältyy ruokaa ja juomaa, audiovisuaalisia laitteita ja muita palveluita, jotka kokoussuunnittelijat voivat helposti varata verkossa aina saapumispäivään asti”, sanoo MeetingPackagen toimitusjohtaja ja perustaja Joonas Ahola. “Kun hotelliyrittäjät etsivät uusia tapoja virtaviivaistaa ja optimoida liiketoimintaprosessejaan tulojen kasvattamiseksi, teknologiaratkaisujen integrointi on ratkaisevan tärkeää. Online-varausmahdollisuuden tarjoaminen ryhmä- ja tapahtumaliiketoiminnalle on keskeinen osa hotellien myynnin digitalisointia, sillä manuaaliset prosessit ovat muuttuneet kestämättömiksi ja kokoussuunnittelijat haluavat varmistaa nopeasti budjetin ja saatavuuden ennen varauksen tekemistä.”

“Kokous- ja tapahtuma-ala on kokenut merkittävän muutoksen viime vuosina COVID-19:n seurauksena. Ryhmävarausten taas palatessa hotellinpitäjät pyrkivät virtaviivaistamaan prosesseja. Mahdollisuus luoda liiketoimintasääntöjä, jotka tukevat pienempien ryhmien ja tapahtumien varaamista verkossa, samalla kun hotellin myyntitiimit voivat keskittyä suurempiin tulomahdollisuuksiin, auttaa hotellia kasvattamaan tehokkaasti ryhmätoimintaansa”, sanoo Steve Parlin, Amadeuksen Hospitality-yksikön globaalien kumppanuuksien varajohtaja.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”MeetingPackage-ohjelmisto on jo käytössä yli 120 maassa. Tämä kumppanuus on iso askel kohti MeetingPackagen tavoitetta yhdistää yli 100 000 tapahtumapaikkaa välittömään varaamiseen vuoteen 2025 mennessä” sanoo Ahola.

 

Lähde: MeetingPackage
Kuva: Unsplash

Leena Aalto

Ikkunapaikan konkari jo vuodesta 1998. Lehden pitkäaikainen päätoimittaja ja nykyinen advisor, joka seuraa edelleen tiiviisti matkailualan tapahtumia ja trendejä.