
REKRY: Service Specialist, Amadeus Finland Oy
Liity tiimiimme!
Kaupallinen yhteistyö: Amadeus Finland Oy
Amadeus IT Group on maailman johtava matkailun teknologiayritys, jonka tehtävä on yhdistää matkailupalveluiden tuottajat sekä käyttäjät. Käytännössä jokainen suomalainen matkustaja käyttää Amadeuksen palveluita jossain matkansa vaiheessa.
Amadeus Finland vastaa matkatoimistoille tarkoitettujen Amadeus-ratkaisuiden myynnistä, markkinoinnista, tuesta sekä kouluttamisesta Suomessa varmistaen, että matkatoimistot pystyvät kustannustehokkaasti varaamaan tarvitsemaansa matkasisältöä asiakkailleen.
Amadeus Finland Oy edustaa kansainvälistä Amadeus IT Groupia Suomessa ja on osa Finnair-konsernia.
Haemme nyt asiantuntevaan tiimiimme kokoaikaiseen työsuhteeseen toimipaikkaamme Vantaalle sinua:
Service Specialist
Asiakaspalvelutiimissämme pääset matkailualan näköalapaikalle. Vastaat päivittäisessä työssäsi matkatoimistojen tukipyyntöihin Amadeus-järjestelmään liittyen. Tehtävänäsi on auttaa matkatoimistoja erilaisissa ongelmatilanteissa sekä käyttötuen antaminen. Vastaat myös mahdollisten virhetilanneraporttien avaamisesta sekä seurannasta. Tukikanaviamme ovat digitaalinen palveluportaalimme Amadeus Service Hub sekä arkisin avoinna oleva maksullinen puhelinpalvelumme.
Kokemuksen karttuessa roolisi laajenee, ja tarjoat teknistä tukea matkatoimistoille, asiakkaille ja sisäisille tiimeille omalla asiantuntemusalueellasi. Lisäksi vastaat asiakkaiden käyttöoikeuksien konfiguroinnista, määrittämisestä ja hallinnasta.
Tehtävissä noudatetaan yhteisesti sovittuja toimintamalleja ja ohjeita. Meillä on niin toimistopäiviä kuin etätyöpäiviäkin. Tehtävässä menestyminen edellyttää asiakaslähtöisen ajattelun lisäksi myös hyvää ongelmaratkaisukykyä sekä mielenkiintoa matkailuteknologiaa kohtaan. Ammattitaitoisessa työyhteisössämme arvostetaan asennetta sekä intoa oppia uutta.
Edellytämme sinulta:
- Korkeakoulututkintoa tai vastaavaa työssä hankittua kokemusta
- Työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä matkailualalta
- Kykyä kommunikoida selkeästi teknisistä asioista asiakkaille, ymmärtää heidän tarpeensa ja tarjota ratkaisuja
- Amadeus-osaamista
- Kiinnostusta matkailualan järjestelmiä kohtaan ja niiden kehittämiseen
- Vahvoja teknisiä taitoja, järjestelmien ymmärtämistä ja kykyä sopeutua nopeasti uusiin järjestelmiin
- Vahvaa kirjallista ja suullista suomen ja englanninkielentaitoa
Lisäksi arvostamme:
- Matkatoimisto- tai lentoyhtiötausta
- Lentolipun hinnoittelu- ja lipunkirjoitusosaamista
- Kokemusta hyvistä dokumentointi- ja tiedonjakokäytännöistä
- Projektinhallintataitoja
- Kokemusta järjestelmäkäyttöönotoista
- Kokemusta IT-palvelunhallinnan parhaista käytännöistä
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen paikan matkailualan työtehtävissä, jossa sinulla on mahdollisuus kehittyä matkailuteknologian ammattilaiseksi. Kiinnostuitko? Loistavaa! Seuraavaksi haluaisimme kuulla miksi juuri sinä olisit oikea henkilö tehtävään! Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV:si meille Duunitorin Hae työpaikkaa -painikkeen kautta 6.4.2025 mennessä.
Lisätietoja tehtävästä:
Elina Torkki +358 50 480 2607, 27.3.2025 klo 9.00–12.00