Hyppää sisältöön
Harri Hylje
· Ikkunapaikka

Silja Linen kanta-asiakasohjelmaan tuntuvia muutoksia

Tallink Silja Linen Club One -kanta-asiakasohjelman uudistuksen myötä kotitalouskohtainen järjestelmä korvataan henkilökohtaisilla tileillä.

Club Onen muutosten myötä kanta-asiakasohjelma kattaa matkustuksen ja laivapalveluiden lisäksi myös Tallink Gruppin hotellit ja ravintolat. Uudistukset astuvat voimaan 28.10.2025.

“Matkustajat arvostavat yhä enemmän henkilökohtaisia ja joustavia palveluja. Muutokset tuovat mukanaan muun muassa uudet henkilökohtaiset asiakasnumerot, neljännen jäsentason, Platinumin, sekä entistä laajemmat edut”, sanoo Tallink Gruppin johtoryhmän jäsen Piret Mürk-Dubout.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Uutena mukaan neljäs jäsentaso

Tärkeimpänä uudistuksena asiakkaat saavat matkapalkintoja, joita ansaitaan tehtyjen matkojen määrän perusteella. Aiemmin kotitalouskohtainen järjestelmä korvataan nyt henkilökohtaisilla tileillä, mikä mahdollistaa palkintojen kertymisen yksilöllisesti matkustuksen mukaan.

Jatkossa jäsenyyden tasoja on kolmen sijaan neljä: uutuutena ohjelmaan lisätään platinum-taso kaikkein uskollisimmille ja aktiivisimmille asiakkaille. Yksikään asiakas ei menetä nykyistä tasoaan muutosten vuoksi, vaan päinvastoin osa voi jopa siirtyä ylemmälle tasolle.

Ohjelma perustuu jatkossakin pisteiden keräämiseen matkustuksesta ja ostoksista, ja näitä pisteitä voi käyttää erilaisiin alennuksiin.

Nykyiset perhetilit muuttuvat uudistetussa Club One -ohjelmassa jopa kahdeksan hengen porukoiksi, jotka voivat kerätä ja käyttää pisteitä yhdessä. Ryhmän matkojen varaaminen on helppoa ja nopeaa, ja kun lapset lisätään ryhmään, myös heidän pisteensä kertyvät yhteiseen saldoon.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Club Onen muutokset tulevat voimaan automaattisesti

Kaikki muutokset astuvat voimaan automaattisesti, eikä asiakkaiden tarvitse tehdä mitään. Jäsenet voivat helposti tarkistaa tasonsa, etunsa ja henkilökohtaiset palkintonsa kirjautumalla uudistettuun Club One -portaaliin tai mobiilisovellukseen.

Club One -ohjelmalla on nykyään lähes 3,5 miljoonaa jäsentä, pääasiassa Suomessa, Virossa ja Ruotsissa. Alkuperäinen kanta-asiakasohjelma on perustettu vuonna 1992 Silja Line kanta-asiakas -nimisenä. Myöhemmin kanta-asiakasohjelma oli nimellä Club Silja ja vuodesta 2007 alkaen Club One.

Lähde ja kuva: Silja Line

Ikkunapaikka
Ikkunapaikka

Uutisvinkit ja palaute Ikkunapaikan toimitukselle: [email protected].