Deutsche Hospitality ja Porsche Design Group yhdistävät voimansa uudessa Steigenberger Porsche Design Hotels -brändissä, jonka se kertoo olevan innovatiivinen hotellikonsepti ylellisessä lifestyle-segmentissä.
Steigenberger Porsche Design Hotels yhdistää muotoilun, teknologian ja ylellisen elämäntyylin. Tulokseksi saadaan ainutlaatuinen brändikokemus, joka perustuu Porsche Design -elämäntyylibrändin muotoilufilosofiaan ja arvoihin. Tämä yhdistyy Steigenbergerin osaamiseen ylellisten hotellikokemusten luomiseen, jonka perinteet ulottuvat yli 90 vuoden päähän.
Ensimmäisessä vaiheessa on tarkoitus perustaa jopa 15 hotellia Lontoon, Singaporen, Dubain ja Shanghain kaltaisiin maailman metropoleihin.
Muotoilu ja laatu etusijalla
“Steigenberger Porsche Design Hotels luo brändin, jossa yhdistyvät Porsche Design -brändin muotoilufilosofia ja -arvot sekä Steigenberger-hotellin vieraanvaraisuus ja palvelun laatu”, sanoo Marcus Bernhardt, Steigenberger Hotels AG/Deutsche Hospitalityn toimitusjohtaja. “Yhteisenä tavoitteenamme on luoda uusi hotellituote ihmisille, jotka etsivät ainutlaatuisuutta ja joilla on korkeat laatuvaatimukset.”
“Steigenberger Porsche Design Hotelseihin suunnitellaan yllätykselliset ja poikkeukselliset tila- ja valaistuskonseptit”, totesi Porsche Design Groupin toimitusjohtaja Dr. Jan Becker. “Innovatiivisissa huoneissa ja sviiteissä on ainutlaatuinen muotoilu ja sisustus. Poikkeuksellisia elämyksiä etsivät matkailijat tulevat löytämään Steigenberger Porsche Design Hotels -hotelleja maailman henkeäsalpaavimmista paikoista.”
Hotelleihin tulee vähintään 150 huonetta, sviittiä ja kattohuoneistoa. Niissä on myös ylellinen ravintola- ja baarikonsepti, eksklusiivisia Meet&Greet Cubes -tiloja sekä vähintään 1 000 neliömetrin laajuinen health & spa -osasto sekä kuntosali.
“Olemme asettaneet tavoitteeksemme olla merkittävä maailmanlaajuinen ketju vuoteen 2027 mennessä”, Bernhardt sanoo.
Steigenberger Porsche Design Hotels -hotellin kehittäminen antaa Porsche Designille mahdollisuuden siirtää brändifilosofiansa ulko- ja sisustusarkkitehtuuriin. “Brändin tunnettuus on yhä tärkeämpi tekijä asiakkaille. Hotelleissa välitämme brändikokemuksen ainutlaatuisella tavalla, ja tämä mahdollistaa lisäerottumisen markkinoille”, sanoo Jan Becker.
Jaa artikkeli: