Lontoon World Travel Marketinssa järjestetään tiistaina Travel & Tourism Awards -juhlagaala.
Gaalan aikana jaetaan tunnustukset 13 kategoriassa:
- Best National Tourism Board/ DMO Campaign
- Best Digital Campaign in Tourism
- Best PR Campaign
- Best in Adventure
- Best in Luxury
- Best in Wellness
- Best in Responsible Tourism
- Best Tourism Marketing Agency
- Best Regional / City Campaign
- Most Innovative Use of Technology Within a Destination
- Best in LGBT
- Best Food Destination
- Best Digital Influencer in the Industry
Visit Finland on ehdolla sarjassa Best National Tourism Boar d/ DMO Campaign.
Suomi kilpailee siinä viime vuonna tehdyllä videollaThe Symphony of Extremes – Born from Finnish DNA by Visit Finland.
Muut samassa sarjassa kilpailevat maat ovat Yhdysvallat, Portugal, Egypti. Jordania, Viro, Peru, Japani ja Färsaaret.
Yksittäisliput gaalaillallisille maksavat 400 puntaa + alv, eli noin 465 euroa +alv. 20%, eli noin 558 euroa.
Liput osoitteesta http://awards.wtm.com/en/tickets/
Jaa artikkeli: