Hyppää sisältöön
· Leena Aalto

Toinen Plaza Premium Lounge avattiin Helsinki-Vantaan lentoasemalla

Plaza Premium Group, kansainvälinen lentoasemapalveluiden tarjoaja, on avannut toisen Plaza Premium Loungen lentoasemalla 21. helmikuuta.

Ensimmäinen Lounge sijaitsee non-Schengen-alueella, lähellä lähtöporttia 40. Uusi lounge sijaitsee terminaali 2:n tuloaulassa.

Lounget ovat avoinna kaikille, lentoyhtiöstä tai matkustusluokasta riippumatta.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Terminaali 2:n uudessa tuloaulassa sijaitseva, 731 neliömetrin laajuinen ja 135-paikkainen Plaza Premium Lounge Helsinki tarjoaa ruoan ja juoman lisäksi hyvinvointipalveluita, kuten saunan, suihkut, parturi-kampaamon, kauneushoitolan sekä hierontapalvelut.
Matkustajille, jotka tarvitsevat oman tilan työskentelyyn ja tapaamisiin lentokentällä, on tarjolla yksityisiä kokoustiloja ja lepohetkeä kaipaaville löytyy levähdyspaikaksi unikapseleita. Kaikki palvelut ovat saatavilla walk-in periaatteella tai ennakkovarauksella.

ALLWAYS Meet & Assist -palvelu tarjoaa asiakkaille räätälöidyn henkilökohtaisen assistenttipalvelun, joka varmistaa sujuvan siirtymisen lentoasemalla ja auttaa matkustajaa esimerkiksi matkatavaroiden käsittelyssä, turvatarkastuksessa ja passintarkastuksen läpi oikealle lähtöportille.

Uusi lounge on avoinna joka päivä klo 9-18 ja 1.3. alkaen klo 6-23.
Vaihtoehtoina ovat 2 ja 5 tunnin oleskelut. Kahden tunnin oleskelu maksaa 36 euroa ja 5 tunnin oleskelu 60 euroa. 1.3. alkaen tarjolla myös 10 tunnin oleskelu.
Lisämaksusta loungessa voi käydä myös suihkussa ja ostaa muun muassa kampaamopalveluita.
Loungemaksuihin sisältyvät pienet purtavat sekä juomat, mukaan lukien tietyt alkoholijuomat.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

 

”Olemme innoissamme voidessamme avata toisen Plaza Premium Loungemme Helsinkiin ja jatkaa jalanjälkemme kasvattamista Suomessa ja Euroopassa. Matkailu elpyy ja olemme iloisia voidessamme tarjota kansainvälisesti palkittuja palvelujamme ja asiantuntemustamme myös Suomessa laajentaaksemme maailmanluokan lentokenttäpalveluita edelleen Euroopassa. Tiimimme Helsingissä on valmiina tarjoamaan ensiluokkaista vieraanvaraisuutta Helsinki-Vantaan lentoaseman matkustajille” iloitsee Okan Kufeci, General Manager – Eurooppa, Lähi-itä ja Afrikka.

Kokonaisvaltaisen lounge-kokemuksen varmistamiseksi vieraille tarjotaan lisäksi laaja valikoima digitalisoituja ruokailupalveluita, kuten Smart Order, kosketukseton ruuan tilausjärjestelmä, joka toimii pöydissä olevien QR-koodien ja älypuhelimen kautta. Asiakkaat voivat valita laajasta valikoimasta aamiais- ja päivällistuotteita, kuten aasialaisia, eurooppalaisia ja muita kansainvälisiä makuja.

Lounge noudattaa Plaza Premium Loungen “We Care For Your Wellbeing” -ohjelmaa, joka varmistaa siistit ja mukavat oleskelu- ja ruokailutilat.

Lounge on avoinna päivittäin kaikille lentoaseman vierailijoille. Vieraat voivat nauttia avajaistarjouksesta, joka on 10 % sisäänpääsymaksusta ja kanta-asiakasjärjestelmä Smart Traveller:in jäsenyyteen liittymällä saa 20% alennuksen. Kaikki palvelut ovat varattavissa Plaza Premium Loungen verkkosivuilta.

 

Lähde: Plaza Premium Group 

Leena Aalto

Ikkunapaikan konkari jo vuodesta 1998. Lehden pitkäaikainen päätoimittaja ja nykyinen advisor, joka seuraa edelleen tiiviisti matkailualan tapahtumia ja trendejä.