Hyppää sisältöön
· Leena Aalto

Katajanokan terminaalin ravintolapalvelut uudistuvat

Helsingin Satama on valinnut Katajanokan terminaalinsa ravintolapalveluiden tuottajaksi elokuusta lähtien Compass Groupin.

Terminaalin toisen kerroksen baari- ja kahvilapalvelut varataan laivamatkustajille, kun taas ensimmäisen kerroksen kahvila-kioski ja kolmannen kerroksen mutkaton bistro-ravintola tarjoavat palvelujaan kaikille: niin matkailijoille kuin alueen asukkaille ja työntekijöille.

Katajanokan terminaalille räätälöidään juuri sinne sopivat ideat ja ravintolapalvelut, jotka ovat auki aamusta iltaan. Katutason kioski-kahvilassa on peruskioskivalikoiman lisäksi mm. helposti mukaan haettavaa välipalaa ja pientä take-away-ruokaa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Ravintolatarjonta on monipuolista ja vastaremontoidut tilat viihtyisät ja toimivat. Kolmannen kerroksen bistro tarjoaa laajan palvelu- ja tuotevalikoiman, josta löytyy niin klassikoita kuin uusimpia trendejä. Bistro palvelee myös esimerkiksi alueen asukkaiden ja työntekijöiden lounasruokailussa. Lisäksi siellä voi myös järjestää esimerkiksi seminaareja, palavereja tai muita tapahtumia.

Lähde: Helsingin Satama

 

Leena Aalto

Ikkunapaikan konkari jo vuodesta 1998. Lehden pitkäaikainen päätoimittaja ja nykyinen advisor, joka seuraa edelleen tiiviisti matkailualan tapahtumia ja trendejä.