Hyppää sisältöön
· Leena Aalto

Kotimaanmatkailun yhteiskampanjassa pienetkin yritykset saavat näkyvyyttä

100 syytä matkailla Suomessa on kotimaanmatkailua tukeva kampanja, joka tuo yhteen maamme matkailuhelmiä. Suoma ry:n koordinoima kampanja käynnistyi 2.5. jo seitsemännen kerran uusien kohteiden kera. Kotimaan matkailun inspiraatiota on esillä laajalle yleisölle 100syytä.fi-sivustolla, somekanavissa ja digitaalisilla alustoilla syyskuun loppuun asti.

Erityisesti pienemmät matkailuyritykset pärjäävät kotimaassa parhaiten, kun nojaavat yhdessä tekemiseen. Yhteistyön voimaan luottaa myös 100 syytä -kampanja, joka lanseeraa tänä kesänä Vinkkipankki 100+ -hakuelementin. Vinkkipankki tarjoaa pienillekin yrityksille matalan kynnyksen pääsyn valtakunnallisille markkinoille vain 400 euron panostuksella.
100syytä.fi-sivustolta löytyvä Vinkkipankki 100+ esittelee kuluttajille katsauksen matkailuyritysten monipuoliseen tarjontaan ympäri Suomen. Jokaiselle mukana olevalle yritykselle luodaan oma esittelykortti, joka koostuu yrityksen toimittamasta lyhyestä tekstistä ja kuvasta.
Ajankohtaiset tärpit näkyvät aina esittelykortilla sosiaalisen median nostoina. Vinkkipankkiin päivittyy automaattisesti yrityksen uusimmat Instagram-julkaisut, joissa on käytetty tunnistetta #100syytämatkaillasuomessa.

Mukaan Vinkkipankkiin

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Vinkkipankki 100+ on suunnattu yrityksille, jotka palvelevat Suomessa tapahtuvaa matkailua sekä yksittäisille matkailukohteille. Vinkkipankkiin osallistuminen maksaa 400 euroa + alv.
Tarkemmat osallistumisohjeet ja materiaalit löytyvät sivustolta www.suoma.fi. Vinkkipankkiin voi tutustua 100syytä.fi-sivulla.

 

Leena Aalto

Ikkunapaikan konkari jo vuodesta 1998. Lehden pitkäaikainen päätoimittaja ja nykyinen advisor, joka seuraa edelleen tiiviisti matkailualan tapahtumia ja trendejä.