MeetingPackage vahvistaa tarjontaansa Operan avulla

Suomalainen startup-yritys, MeetingPackage.com, on kokous- ja tapahtumatilojen globaali markkinapaikka. Nyt se tarjoaa ensimmäisenä maailmassa suoran integraation Oraclen Opera Sales & Catering –järjestelmään.

Valtaosa hotelleista ympäri maailmaa käyttää Operaa, jonka avulla ylläpidetään kokoushuoneiden ja palveluiden saatavuutta ja hinnoittelua. MeetingPackage.comin käyttäjät voivat pian varata kokous- ja tapahtumatiloja täysin läpinäkyvästi verkossa ilman erillisiä tarjouspyyntöjä. Ensimmäiset hotellit ovat jo aloittaneet käyttöönottoprosessin.

Varaukset verkkoon

“Olemme todella ylpeitä ja iloisia saatettuamme päätökseen jo vuosia kestäneen integraatiohankkeemme Oraclen Opera Sales & Cateringin kanssa. Uskomme vahvasti, että kokoustilojen varaaminen on muuttumassa asiakkaille entistä läpinäkyvämpään ja kitkattomampaan suuntaan, ja oman visiomme mukaan jo vuonna 2020 valtaosa kokoustiloista varataan ”aidosti verkossa”. Toisin sanoen tilojen saatavuustiedot tulevat olemaan reaaliaikaisesti ja läpinäkyvästi varaajien käytettävissä, jolloin ylimääräinen vahvistusten sekä hinnoittelun odottelu jää pois”, kertoo MeetingPackage.comin perustaja ja toimitusjohtaja Joonas Ahola (kuvassa). ”Sitä paitsi on tosi hienoa, että pieni suomalainen startup-yritys saavuttaa tämän rajapyykin alalla ensimmäisenä”, Ahola iloitsee.

White label –mahdollisuus

Ahola kertoo, että MeetingPackage.com tarjoaa alustaansa myös white label -ratkaisuna tapahtuma- ja matkailualan eri toimijoille verkossa. Useat kongressikeskukset, matkatoimistot sekä blogisivustot ovat jo ottaneet ratkaisun käyttöönsä osana omaa tilavarauspalveluaan. Mm. CWT käyttää MeetingPackage.comin teknologiaa Pohjoismaissa sekä Italiassa tarjotessaan asiakkailleen mahdollisuuden varata kokoustilat verkossa.
Myös hotellit voivat itse suoraan hyödyntää Oracle Opera Sales & Catering –integraatiota omissa online-varauspalveluissaan.

Jaa artikkeli:

Tilaa uutiskirjeemme

Liittymällä Ikkunapaikan postituslistalle, saat uutiskirjeen lehtien ilmestymisen välillä, noin 8 kertaa vuodessa.

Haluatko kirjautua ulos?
X