Related perustaa matkailualan analyysiyrityksen  

PR- ja viestintätoimisto Related kokoaa analyysikonseptinsa ja -palvelunsa kansainväliseen Travellyze-yritykseen. Travellyze tarjoaa matkakohteille ja matkailualan toimijoille tietoa matkustuskäyttäytymisestä ja -mieltymyksistä sekä mahdollisuuden vertailla yli sataa matkakohdetta keskenään.

Analyysikonsepti on jo myyty Pohjoismaiden lisäksi yhdeksälle muulle markkina-alueelle. Ensi vuonna on tarkoitus toimia 25 markkinalla ja vuoteen 2025 mennessä maailman 50 suurimmalla outbound-markkinalla.

”Analyysituotteidemme kysyntä on räjähtänyt, koska matkakohteet haluavat selvittää brändimielikuvaansa, markkina-asemaansa sekä nykyisiä ja mahdollisia kohderyhmiään. Toinen puoli kysynnästä tulee muilta toimistoilta eri puolilta maailmaa. Varsinkin PR- ja edustustoimistot ovat nopeasti huomanneet konseptin edut. Olemme myyneet Travellyze-konseptin Pohjoismaiden lisäksi yhdeksälle muulle markkina-alueelle. Niiden joukossa ovat maailman kolmanneksi ja neljänneksi suurimmat matkailumarkkinat Iso-Britannia ja Saksa”, kertoo Relatedin – ja nyt myös Travellyzen – omistaja ja johtaja Henrik Koch.

Travellyze tarjoaa mahdollisuuden saada räätälöityjä raportteja, jotka käsittelevät matkustuskäyttäytymistä ja -mieltymyksiä sekä matkailijoiden näkemyksiä yhdestä tai useammasta kohteesta. Asiakas voi joko tilata Travellyze-tiimin tekemän kokonaisraportin tai ostaa käyttöoikeuden verkossa olevaan Travellyze-järjestelmään, jonka dataa voi hyödyntää omassa raportoinnissa. Kaikki data kerätään yhteistyössä eri markkinoilla toimivien ammattimaisten tutkimusyritysten kanssa.

 

Lähde: Travellyze

Jaa artikkeli:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Tilaa uutiskirjeemme

Liittymällä Ikkunapaikan postituslistalle, saat uutiskirjeen lehtien ilmestymisen välillä, noin 8 kertaa vuodessa.

Haluatko kirjautua ulos?
X