Suomi ehdolla WTM:n Travel & Tourism Awardsissa

Lontoon World Travel Marketinssa järjestetään tiistaina Travel & Tourism Awards -juhlagaala.

Gaalan aikana jaetaan tunnustukset 13 kategoriassa:

  • Best National Tourism Board/ DMO Campaign
  • Best Digital Campaign in Tourism
  • Best PR Campaign
  • Best in Adventure
  • Best in Luxury
  • Best in Wellness
  • Best in Responsible Tourism
  • Best Tourism Marketing Agency
  • Best Regional / City Campaign
  • Most Innovative Use of Technology Within a Destination
  • Best in LGBT
  • Best Food Destination
  • Best Digital Influencer in the Industry

Visit Finland on ehdolla sarjassa Best National Tourism Boar d/ DMO Campaign.

Suomi kilpailee siinä viime vuonna tehdyllä videollaThe Symphony of Extremes – Born from Finnish DNA by Visit Finland.

Muut samassa sarjassa kilpailevat maat ovat Yhdysvallat, Portugal, Egypti. Jordania, Viro, Peru, Japani ja Färsaaret.

Yksittäisliput gaalaillallisille maksavat 400 puntaa + alv, eli noin 465 euroa +alv. 20%, eli noin 558 euroa.
Liput osoitteesta http://awards.wtm.com/en/tickets/

Lisätietoa kilpailusta

 

 

Jaa artikkeli:

Tilaa uutiskirjeemme

Liittymällä Ikkunapaikan postituslistalle, saat uutiskirjeen lehtien ilmestymisen välillä, noin 8 kertaa vuodessa.

Haluatko kirjautua ulos?
X