Visit Finlandin tuotekilpailun voitot Saimaalle

Visit Finlandin tuotekilpailu on ratkennut. Kilpailuun osallistui lukuisia hyviä tuotteita, joista moni tuote olisi ollut palkitsemisen arvoinen. Hyvän tason vuoksi lopullinen palkittavien määrä oli neljä DMC-tuotetta.

Tuotekilpailu järjestettiin osana itäisen Suomen elpymisrahoitusta. Visit Finlandin toimenpiteet pyrkivät tukemaan itäisen Suomen matkailualueita ja yrityksiä rakentamaan kansainvälistä kasvua potentiaalisille Euroopan markkinoille. Tunnettuuden lisäämisen ohella tehdään myynninedistämisen toimenpiteitä yhdessä alueen toimijoiden kanssa. Yhtenä tärkeänä tehtävänä on markkinoita vastaavien, kiinnostavien matkailutuotteiden luominen matkanjärjestäjätuotannon vauhdittamiseksi ja sen vuoksi tuotekilpailu järjestettiin.

Kilpailun voittajatuotteet tulevat saamaan monipuolisia myynninedistämisen toimenpiteitä. Yritykset osallistuvat Visit Finlandin itäisen Suomen työpajaan elokuun lopussa, minkä jälkeen matkanjärjestäjäryhmät tutustuvat itse tuotteisiin kolmen päivän ajan. Tuotteet tullaan myös esittelemään Visit Finlandin eri kanavissa syksyn aikana.


VOITTAJATUOTTEET

Finnish Arctic Lakeland and Koli ja Kuru Resort, Happiness in Finnish Nature by Finland DMC
Aikuiseen lomailuun tarkoitettu Kuru Resort hellii lomailijoita personoidulla palvelulla ja korkeatasoisella majoituksella. Happiness in Finnish Nature on onnellisuusteemaan perustuva kestävän matkailun tuote. Finland DMC:n kiertomatkatuote vie Järvi-Suomen pohjoisosien vaaramaisemiin ja kulttuurikohteisiin.

Sun, Sand & Saimaa by Greenescape
Sun, Sand and Saimaa -matkan teemat kulttuuri, luonto, lähiruoka ja boutique-majoitukset muodostavat trendikkään ja mielenkiintoisen kokonaisuuden. Suurin osa kohteista täyttää kestävän matkailun kriteerit. Sun, Sand & Saimaa on nimeä myöten onnistunut tuote!

Six days in Saimaa UNESCO Global Geopark by Adverento Travel
Tuote toteutetaan kestävän matkailun periaattein. Monipuoliset luontoaktiviteetit kansallispuistossa ja Saimaa UNESCO Geoparkissa toteuttavat hyvin Järvi-Suomen myyntivaltteja (USP) ja ohjelmasisällöt ovat hyvin eurooppalaisille matkailijoille sopivia.

Charming round trip in Lake Saimaa (self drive) by Savonlinna Tours Oy
Kauneinta Saimaata esittelevä autokiertomatkatuote on kysytyimpiä tuotteita Euroopassa. Valmis reitti ja majoitukset edistävät kysyntää markkinoilla. Tuote perustuu kestävää matkailua vaaliviin majoituskohteisiin.

 

Lähde: Visit Finland

Jaa artikkeli:

Tilaa uutiskirjeemme

Liittymällä Ikkunapaikan postituslistalle, saat uutiskirjeen lehtien ilmestymisen välillä, noin 8 kertaa vuodessa.

Haluatko kirjautua ulos?
X