Visit Malta on nimittänyt Aviarepsin paikallisedustajaksi Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Norjassa ja Islannissa seuraaviksi kolmeksi vuodeksi.
Aviareps markkinoi Maltaa kasvattaakseen maan pohjoismaisia kävijämääriä kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti ja esittelemällä Maltaa pohjoismaisille matkailijoille suhdetoiminnan-, markkinoinnin-, digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan palveluiden yhdistelmänä. Aviareps Nordic -tiimi on vastuussa Maltan profiilin nostamisesta kattavana ympärivuotisena vapaa-ajan- ja liikematkakohteena, olipa kysymyksessä sitten kokoukset, kannustusmatkat, konferenssit tai messut, mutta myös pariskunnille, häämatkalaisille, perheille, ryhmille ja jopa yksin matkustaville, jotka etsivät ainutlaatuisia ja aitoja kokemuksia.
Vuonna 2022 Maltalla kävi Pohjoismaista yli 76 000 vierailijaa, mikä on noin 62 % pandemiaa edeltävän vuoden 2019 kävijämääristä. Kasvua edelliseen vuoteen 2021 verrattuna oli lähes 150 %.
”Maltan matkailu on elpynyt erittäin vahvasti pandemian jälkeen ja vuodesta 2023 näyttäisi tulevan erittäin positiivinen vuosi. Maltan ja Gozon saaret ovat ympärivuotisia kohteita, jotka tarjoavat turisteille monipuolisen valikoiman aitoja kokemuksia sekä monipuolista toimintaa. Maltan saaret tunnetaan pitkistä auringonpaisteisista päivätä, puhtaasta merestä, maailmanperintökohteista, laajasta tapahtumakalenterista, herkullisesta Välimeren keittiöstä ja lämpimästä vieraanvaraisuudesta, jolla paikalliset toivottavat matkailijat tervetulleiksi”, sanoo Carlo Micallef, Malta Tourism Authorityn toimitusjohtaja ja markkinointijohtaja.
Lisätietoja Maltalla vierailusta saat Maltan matkailuviranomaisen viralliselta verkkosivustolta tai ottamalla yhteyttä Aviarepsiin.
Lähde: Aviareps