Organisaatiomuutoksia Finnairissa

Finnairin johtoryhmän jäsen, asiakaskokemuksesta vastaava johtaja Piia Karhu jättää Finnairin 30.6.2020, sillä hänet on nimitetty tulevaan Metso Outoteciin liiketoiminnan kehitysjohtajaksi.

Finnairin asiakaskokemusyksikkö jaetaan jatkossa siten, että yksikön operatiivisemmat toiminnot siirtyvät osaksi yhtiön Operations-yksikköä, josta vastaa Jaakko Schildt.

Aurinkomatkat, Contact center ja asiakaspalvelun kehitykseen liittyvät tehtävät siirtyvät osaksi Ole Orvérin vetämää kaupallista yksikköä, jonka uudeksi nimeksi tulee Commercial and Customer experience (CX) -yksikkö.

Nämä organisaatiomuutokset astuvat voimaan 1.6.2020.

 

Lähde: Finnair

Jaa artikkeli:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Tilaa uutiskirjeemme

Liittymällä Ikkunapaikan postituslistalle, saat uutiskirjeen lehtien ilmestymisen välillä, noin 8 kertaa vuodessa.

Haluatko kirjautua ulos?
X