Primehotels vahvistaa tiimiään

Primehotels Oy panostaa lähivuosina voimakkaasti kasvuun. Yhtiön lippulaivasta Hotel Katajanokasta (kuvassa) tuli marraskuussa 2018 Suomen ensimmäinen Marriott–hotelli ja Primehotelsin Marriott-yhteistyö laajenee kolmella uudella hotellilla lähitulevaisuudessa.

Yhtiön kasvustrategia käsittää lisäksi lähivuosina useita muita uusia ja mielenkiintoisia hotelliyksiköitä, kuten mm. Art Hotellin Helsingin Jätkäsaaressa, Hotel Kakolan Turussa sekä Helsingissä sijaitsevan Rakennusmestarien talon, joka uudistetaan hotelliksi vuoden 2020 loppupuolella.

Yhtiössä on panostettu vuoden vaihteessa isosti kaupallisen tiimin resurssointiin.

Timo Hakala.

Timo Hakala (eMBA) on nimitetty Primehotels Oy:n myyntijohtajaksi 1.1.2019 alkaen. Hakala vastaa roolissaan yhtiön myynnistä ja myyntipalvelutoiminnoista. Hakala siirtyi tehtävään SOK Matkailukaupan Ketjuohjauksesta, jossa hän on toiminut useissa myynninjohdon positioissa yli 15 vuoden ajan.

 

 

Jenni Mahlamäki.

Jenni Mahlamäki (KTM) on aloittanut Primehotels Oy:n Director of Revenue Management -positiossa 10.12.2018. Jenni on kokenut Revenue Management –ammattilainen, ja on toiminut urallaan mm. Restelin ja Sunborn Groupin Revenue Management -toiminnoissa kehitys- ja tuottojohtamistehtävissä. Jenni siirtyy Primehotelsille Sokotel Oy:n Revenue Managerin tehtävästä.

 

Taru Ojaharju-Latief.

Taru Ojaharju-Latief jatkaa Primehotelsin uudistuneessa kaupallisessa organisaatiossa markkinointi- ja viestintäjohtajana ja vastaa 1.1.2019 lähtien Primehotels Oy:n yhtiötason markkinoinnista, sekä brändi- ja viestintästrategiasta. Ojaharju-Latief on toiminut yhtiön myynti- ja markkinointijohtajana vuodesta 2015 lähtien.

 

Timo Peitsalo.

Primehotels Oy:n toimitusjohtaja Tomi Peitsalo uskoo yhtiön vetovoimaisten hankkeiden, tunnetusti hyvän työilmapiirin ja erinomaisten henkilöstöetujen takaavan ammattitaitoisen henkilökunnan saamisen jatkossakin huolimatta alaa leimaavasta työvoimapulasta. ”Toimimme palvelualalla, mutta palvelijoita meillä ei ole. Olemme linjanneet henkilöstökokemuksen ykkösasiaksi strategiassamme, koska uskomme että tyytyväiset tiiminjäsenet tuottavat Suomen parasta palvelua. On johdon tehtävä huolehtia, että strategia toteutuu, ja meille on jokaisen kiva tulla töihin ihan joka päivä.”

 

Lähde: Primehotels

Jaa artikkeli:

Tilaa uutiskirjeemme

Liittymällä Ikkunapaikan postituslistalle, saat uutiskirjeen lehtien ilmestymisen välillä, noin 8 kertaa vuodessa.

Haluatko kirjautua ulos?
X